søndag den 3. november 2013

"Explore. Dream. Discover."

Nu er det vidst så småt ved at være på tide, at jeg løfter sløret for mine fremtidige rejseplaner - i hvert fald en del af dem. Jeg har, et par gange efterhånden, lovet at der snarest muligt vil komme nærmere information om min næste rejse - og den tid er kommet nu.
Jeg har rigtig mange idéer og ønsker til min næste rejse, men hvad det hele helt konkret kommer til at indebære, ved jeg ikke med sikkerhed - og det er også hensigten.

"Explore. Dream. Discover." er mit projekt, som har til formål at inspirere andre til at følge deres drømme og få det liv som de selv ønsker - uafhængigt af hvad andre synes om det, må det være samfundet, familie eller venner.
Derudover er målet med projektet i høj grad også at bevise, at verden ikke er så farligt og fjendtligt et sted som mange gør den til. Jeg tror på, at uanset hvor i verden man måtte befinde sig, vil der altid være en udstrakt hånd - og den hånd kan måske komme fra det mest uventede sted.

Kort fortalt, så har jeg sagt mit job op, lejligheden bliver opsagt i starten af det nye år - og jeg er så småt i gang med at sælge ud af mine overflødige ejendele.
Når jeg skriver overflødige ejendele, så mener jeg alt jeg ejer, som ikke kan være i min rygsæk eller jeg har brug for på min rejse.

Planen er, ikke at have nogen plan. Det eneste, som jeg på forhånd ved med sikkerhed er, at jeg tager ud og rejser på ubestemt tid - altså, indtil enten lysten eller pengene slipper op - og jeg har en stærk fornemmelse af hvilken af de to, der kommer først.

"Explore. Dream. Discover.", som kan findes under menuen i toppen af bloggen indeholder mere dybdegående information om mit projekt, og vil blive opdateret løbende som mine planer falder mere på plads (eller ændre sig fuldstændig) - så husk at holde godt øje med den!

Gå direkte til siden ved at trykke her.


Alt det bedste
Mads


Ingen kommentarer:

Send en kommentar