fredag den 6. december 2013

Ny sponsor: GrejFreak.dk

Efter rigtig god dialog er det med stor glæde, at jeg nu kan præsenterer GrejFreak.dk som min næste sponsor.

GrejFreak.dk har valgt at bidrage til mit projekt med følgende:

- Drikkeflaske (0,75 liter) fra Nalgene
- Daypack (lille rygsæk, 19 liter) fra The North Face
- Universal Rejseadapter m/USB fra Life Systems
- Schweizerkniv (Sportsman) fra Victorinox

Der vil komme anmeldelser af det forskellige grej alt efter som jeg får det brugt, men jeg er allerede nu sikker på, at jeg kommer til at gøre stor brug af alle de fine sponsorgaver.

GrejFreak.dk har et stort udvalg af alt slags outdoor grej til yderst konkurrencedygtige priser - ydermere kan man tydeligt mærke på Kristian og Casper, at de virkelig ved en masse om det de har med at gøre, og man føler sig øjeblikkeligt i kompetente hænder. Jeg kan derfor på det varmeste anbefale at gøre brug af dem, næste gang du står og skal købe nyt udstyr til udendørsbrug!

Tusind tak til GrejFreak.dk for at have lyst til at være en del af mit projekt!

Tjek deres hjemmeside her: www.GrejFreak.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar