torsdag den 5. september 2013

Min nuværende rejsesituation

Da der efterhånden er et par stykker, som har givet udtryk for forvirring omkring min nuværende rejsesituation, vil jeg gerne oplyse at jeg i øjeblikket, desværre, ikke er ude at rejse. Indlæggene på min blog er indtil videre "kun" bestående af historier fra mine 3 måneder i Sydøst Asien fra december 2010 til marts 2011.

Min næste rejse starter juli/august 2014, og jeg vil snarest muligt give mere information herom. Jeg kan dog afsløre allerede nu, at det bliver en rejse og et projekt, som jeg tvivler på, at der er ret mange, som ikke på et eller andet tidspunkt i deres liv har drømt om eller overvejet!

Jeg beklager misforståelsen omkring dette, og jeg håber at alt skulle være klart nu - ellers er i altid meget velkomne til at skrive!


Alt det bedste,
Mads


Ingen kommentarer:

Send en kommentar